پرسشنامه ی نظرسنجی از شرکت آب و فاضلاب
بسمه تعالی
با سلام، این پرسشنامه در راستای ارزیابی خدمات شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی و به منظور بهبود خدمات رسانی به مشترکان محترم انجام می شود. هر چه میزان دقت و صداقت شما در پاسخ دهي بيشتر باشد نتيجه پژوهش ما نيز مطمئن تر و علمي تر خواهد بود. پیشاپیش از همکاری جنابعالی سپاسگزاریم.
مشخصات پاسخگو:
جنس: زن مرد    
وضع یا میزان تحصیلات: زیر لیسانس لیسانس بالاتر از لیسانس  
وضعیت شغلی سرپرست خانوار: شاغل بخش دولتی یاخصوصی شاغل مستقل دانشجو یا محصل
    خانه دار بیکار  
وضعیت ملک : ویلایی آپارتمانی    
آدرس:

پرسشنامه ی نظرسنجي از مشتركين آب و فاضلاب

1- میزان رضایت خود را از مأمورین قرائت کنتور از نظر برخورد اجتماعی و تعهد کاری بیان کنید.
خیلی خوب خوب متوسط ضعیف- علت :
2- آیا مأمور قرائت به طور منظم (هر دو ماه یکبار) قبض آب بهاء را به منزلتان تحویل می‌دهد؟
  بلی خیر    
3- برای دریافت قبوض آب کدام روش را پیشنهاد می کنید؟
پیامک ایمیل کاغذی سایر با ارائه پیشنهاد:
4- آیا در سال گذشته مأمور قرائت شماره کنتور شما را غیرواقعی اعلام نموده است؟
  بلی خیر    
5-  آیا از ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب در دفاتر پیشخوان ، رضایت دارید؟
خیلی خوب خوب متوسط ضعیف- علت :
6-  آیا تاکنون از بخش خدمات الکترونیک پورتال و سایت شرکت آب و فاضلاب استان استفاده کرده اید ؟
بلی خیر در صورت استفاده از خدمات: رضایت دارید رضایت ندارید
7- تا چه حد از كيفيت آب مصرفي رضايت داريد؟
خیلی خوب خوب متوسط ضعیف  
8- وضعیت انشعاب آب شما از نظر کمی (فشار آب، مستمربودن و ....) چگونه است ؟
خیلی خوب خوب متوسط ضعیف  
9- به چه میزان از نحوه ی اطلاع رساني در رابطه با قطع آب در سال گذشته، (پيش بيني شده يا پيش بيني نشده) رضايت داريد؟
خیلی خوب خوب متوسط ضعیف  
10- نحوه برخورد کارکنان شرکت آب وفاضلاب را چگونه ارزیابی می کنید؟
خیلی خوب خوب متوسط مراجعه نداشتم  
11- در صورت تماس با امور آب وفاضلاب ،آیا مشکل رفع گردیده است؟
بلی خیر تماس نداشتم    
12- پس از دریافت قبوض آب بهاء مهلت پرداخت آن چند روز می باشد؟
20 روز 15 روز 1 هفته مهلت ندارد  
13- پس از دریافت اخطار کتبی یا اخطار روی قبض چه مدت جهت برطرف نمودن مشکل اقدام نموده اید؟
خیلی فوری فوری با تاخیر برایم اهمیت نداشته  
14- با توجه کمتر بودن مبلغ قبض آب نسبت به سایر قبوض ( برق،گاز،تلفن و ...) این اختلاف از نظر شما چگونه است؟
خیلی زیاد زیاد متوسط ضعیف  
15- ببه نظر شما چند درصد از قیمت تمام شده آب در بخش خانگی از مشترکین دریافت می شود ؟
حدود 50% قیمت تمام شده حدود 45% قیمت تمام شده حدود 40% قیمت تمام شده
16- هنگام بروز حوادث شبکه آب رسانی با چه شماره ای تماس می گیرید ؟
122 روابط عمومی موردی برای تماس نداشتم    
17- سرعت عمل گروه های امداد ، درحاضرشدن در محل خرابی و رفع خرابی و مشکلات ناشی از آن چگونه بوده است؟
خیلی خوب خوب متوسط ضعیف  
18- به چه ميزان پیمانکاران شركت آب و فاضلاب قبل از حفاري براي اجراي پروژه ها اطلاع رساني می کنند؟
خیلی خوب خوب متوسط ضعیف  
19- میزان آشنایی شما با شبکه فاضلاب و تاسیسات مرتبط با آن چقدر است؟
خیلی خوب خوب متوسط ضعیف  
20- آیا به نظر شما در اجرای پروژه های آب و فاضلاب در سطح شهر، نکات ایمنی رعایت شده است؟
خیلی خوب خوب متوسط ضعیف  
21- از نظر شما اجرای شبکه فاضلاب چقدر اهمیت دارد؟
خیلی زیاد زیاد متوسط کم  
22- چرا استفاده از روش چاه جذبی در واحدهای مسکونی برای دفع فاضلاب توصیه نمی شود؟
  نفوذ فاضلاب از چاه جذبی به سفره های زیر زمینی آب
  ظرفیت محدود چاه جذبی و هزینه های بالای حفر چاه
  رعایت نشدن موارد ایمنی در حفر چاه جذبی و در نهایت ریزش چاه و ساختمان
  هر سه مورد
23- به چه میزان از عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان رضایت دارید؟
خیلی خوب خوب متوسط ضعیف  
بازگشت